Monday, July 27, 2015

Ferie på sydfyn

Jeg kan ikke lade vær' at give Sydfyn en tommeltot i vejret her på bloggen, som et super dejligt sted at holde ferie - og helt sikkert også at bo:-)
 
Af perler vi oplevede, vil jeg fremhæve havnenefronten i Middelfart, hvor vi nød den dejligste is jeg længe har smagt fra Krings Chokolade. Lakridsisen smagte af rigtig lakrids og jordbærisen smagte af jordbær. Jeg er helt sikker på, at mange af deres andre fristelser også lige ville være noget for mig.  
 

Vi spiste også på havnefronten, og vi drak Guldtorp fra Bryggeriet Vestfyn. Uhhmm.

 
 Vi overnattede to nætter Ranzausminde Camping. En super dejlig plads lige ned til vandet. Uden andet hurlumhej til at forstyrre freden end en lille, hyggelig legeplads.  

 
Vi besøgte Skarø, gik øen rundt, spiste madpakker i naturen, nød en is, legede på legepladsen og fiskede krabber på broen, mens vi ventede på færgen. En dejlig endagstur.
Vi besøgte flere dejlige naturlegepladser og Hindsgavl og Valdemar slotte.

No comments:

Post a Comment