Friday, April 11, 2014

Æggekage med jordskokker

Børnene blev reddet i sidste øjeblik - egentlig lød menuen på jordskokkesuppe, men da jeg umuligt kunne klemme mere ned i min mave efter dagens kursus, besluttede jeg mig i stedet for æggekage. Det er alligevel ærgerligt at stå og lave noget, som det kun er mig der vil have, og så kan jeg ikke spise noget - selv i økologiens og vegetardagens tegn! 


De slap dog ikke helt. Jordskokkerne endte i æggekagen. I små tern og dampet. Det fungerede fint, dog skulle jeg have begrænset mængden lidt og lavet ternerne endnu mindre. Begejstringen ved middagsbordet var til at overse, men det gled ned hos tre ud ad fire, det er da meget godt gået. Nummer fire pillede jordskokkerne fra. Lidt bacon havde nok også sat prikken over i'et.


No comments:

Post a Comment