Wednesday, April 30, 2014

Mad fra FoodFein

At jeg fyldte 35 skulle jo ikke gå stille af. Derfor havde jeg inviteret mine nærmeste venner til fest. For at undgå selv at lave mad bestilte jeg maden hos FoodFein. 


Menuen bestod af: 

Forret:

Røget laks fra Poul og Per i Skagen - på bund af sprøde salater og krydderurter med røget ostecreme.

Hovedret:

Rosastegt kalveculotte med nye danske kartofler, svampesauce og årstidens grønt.


Til retterne var der stenovnsbagt brød og rugbrød.


Til dessert havde jeg selv lavet Daimislagkager.




FoodFein er en delikatesse butik på Sønder Allé i Aarhus, hvor de kun bruger de bedste råvarer. En del af sortimentet kan nydes i butikken. De bager selv brød, og leverer altså også mad ud ad huset. Det hele var rigtigt godt, og det var super dejligt ikke selv at stå i køkkenet. Maden derfra kan varmt anbefales, og det samme kan en brunch, frokost eller take away. 

Festen var super hyggelig og god, derfor er der ikke flere billeder af hovedretten:-)

Læs mere om FoodFein her: http://www.foodfein.dk/




No comments:

Post a Comment